עסקים בשגרת קורונה

משבר הקורונה ולמה בדיוק עכשיו צריך להגביר קצב ולהיערך נכון למשבר הצפוי אם יגיע ?
רוב בעלי העסקים חיים בעולם של אי וודאות, אנחנו מדינה שבה יש כל הזמן תרחישים ביטחוניים , חגים רבים , עסקים עונתיים, ובנוסף קבלנו את מתנת הקורונה.
הכנסו למאמר שיעשה לכם מעט סדר
משבר הקורונה ולמה בדיוק עכשיו צריך להגביר קצב ולהיערך נכון למשבר הצפוי אם יגיע .
 רוב בעלי העסקים חיים בעולם של אי וודאות, אנחנו מדינה שבה יש כל הזמן תרחישים ביטחוניים , חגים רבים , עסקים עונתיים, ובנוסף קבלנו את מתנת הקורונה.
בעיית ה"קורונה" משפיעה  על כל בעלי העסקים הגדולים והקטנים, הפחד מאי הוודאות ומה צופן בחובו העתיד גורם ללקוחות ולבעלי העסקים לקבל החלטות שפוגעות בכולנו ,  התקשורת והרגולטור  באמצעות הדיווחים על המצב, גורמים ללקוחות להפסיק להיכנס לבתי העסק ,המכירות צונחות , מצד שני ישנם עסקים שכן נמצאים בצמיחה הם זיהו את הפוטנציאל של הקורונה , וכן העלו את המכירות , 
אז מה עלינו לעשות כבעלי עסקים קטנים , קודם כל לייצר וודאות וביטחון בעסק עי תכנון וסדר במספרים , להבין את הדוח רווח והפסד של העסק , לבנות תזרים מזומנים חזוי,   אם אתם צופים ירידה במחזורים זה הזמן לקחת הלוואה, ולפרוס אותה לתשלומים קטנים, שאם במידה וההכנסות יפגעו יהיה לכם מספיק כסף להוצאות הקבועות , אם אין לכם תחזית עסקית לשנה הקרובה זה הזמן לבנות אותה נכון ע"י דיוק המספרים ותמחור המוצרים. 
להמשיך לנהל את העסק בצורה אחראית , כי אם תעשו כרגע פעולות שמונעות מפחד אתם יכולים למצוא את עצמכם  בסחרור, לכן גלו אחריות וקחו מחויבות על הניהול הנכון של העסק.
וגם אם הבורסה כרגע יורדת, והרואה חשבון אומר לעצור השקעות ,  והמדינה נכנסת לפאניקה , כל אחד בחלקת אלוהים הקטנה שלו יעשה את המקסימום כדי להמשיך להוביל את העסק להצלחה. עסק איתן נעמד ניצב וחזק גם בסערות חזקות , וגם תפעלו נכון ומתוכנן גם הסערה תחלוף.


להקמת הזמנה דיגיטלית