אני מלכה | גאיה קורן | שיטה מנצחת להערכה עצמית


נעים מאוד,
אני גאיה ואני מלכה לחיים טובים יותר.

בניגוד לנסיכה שמחכה לפרינס צ'ארמינג על סוס לבן כשבידיו נעל זכוכית של פראדה, להיות מלכה זה לא קל. להיות מלכה זה מחייב. הכתר כבד ומביא איתו אחריות, אבל עם האחריות באות תוצאות ואיתן הצלחות והערכה עצמית מפותחת.

אני מלכה הוא שם העסק, הלב והמוטו שלי - כי אני זאת שמחליטה אם להיות מלכה ששולטת בחיים שלה או להיות עבד שנכנע לנסיבות החיים בתירוצים של "זה מה יש" ו"הכל זה מלמעלה".

מה אני עושה ואיך?

קואצ'רית ומטפלת בתת המודע בשיטת אני מלכה, שמשלבת דמיון מודרך לפי תורת הניצחון NLP. השיטה מהירה עם תוצאות-קסם שמביאות לך ביטחון, שלווה ותעצומות נפש.

מופיעה עם ההרצאה "אני מלכה" שמאפשרת הצצה לחיים אמיצים, מלאי הומור, שהופכים כל משבר להזדמנות. הרצאה עם תובנות וכלים לשיפור החיים בכל גיל ובכל מצב משפחתי של אשה או גבר. ההרצאה מתאימה לארגונים, אבל גם חוגי בית מצומצמים נהנים באותה מידה. מגיעה בשמחה לכל הארץ!
מנחת סדנאות העצמה וגיבוש:
אני נושאת שני כתרים: הראשון הוא סדנאות לנשים גרושות, בתהליך או אחריו, שמעוניינות להתחזק ולעוף על החיים מחדש. 

בכתר הנוסף אני מנחה סדנאות לנשים ולגברים בארגונים - סדנאות על מוטיבציה, הערכה עצמית, גיבוש והתלהבות. 

מחברת רב המכר "אני מלכה גרושה באושר" - מדריך ראשון מסוגו שחושף את כל הסודות של שוק הגרושים-גרושות ומעניק כלים מעשיים לחיים טובים יותר. 
"אני מלכה גרושה באושר" הוא החברה הכי טובה שלך כשאת במשבר, ולמרות שמו הוא מיועד גם לזוגות נשואים שרוצים לצאת מהשגרה לפני שיהיה מאוחר. אפשר להשיג את הספר בכל חנויות הספרים ודרכי עם הקדשה אישית.

עיתונאית בידיעות אחרונות. טורי דעה, כתבות מגזין ושערים במוסף זמנים בריאים.


סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי
הצהרת נגישות SMS