עורך הדין תומר שורץ
מלווה אתכם בהליך הפלילי. נסיון, יצירתיות, נחישות והכרת המערכת מבפנים - מסייעים לו להביא אתכם לחוף מבטחים


  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג

עו"ד תומר שורץ, כבן 45, נשוי ואב לשלושה, קצין במילואים וכותב סיפורים, מתגורר במושב שדמות דבורה, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה ועורך דין מאז שנת 2003.

את דרכו המקצועית החל בשנת 2002 בהתמחות בפרקליטות. עם הסמכתו כעורך דין, שירת במשך שנתיים כתובע משטרתי בלשכת התביעות בנצרת ולאחר מכן המשיך את עבודתו בפרקליטות מחוז הצפון וזאת עד לפרישתו משורות הפרקליטות בשנת 2012, כשמאז הוא משמש סנגור פרטי.  בשנות עבודתו בפרקליטות עבר עו"ד שורץ הכשרות רבות, היה חבר בוועדות מקצועיות והתמחה בפענוח עבירות פשיעה חמורה ובליווי תיקי חקירה רגישים ומורכבים. כן עמד בראש תחום המאבק בעבירות הרכוש והפשיעה החקלאית והיה אחראי על שינוי המדיניות והתפיסה המשפטית המלווה גם כיום ובמשך שנים ארוכות את מרבית חקלאי האזור. 

עו"ד שורץ הוא משפטן יצירתי, מסור, נחוש הבקיא במשפט הפלילי, ובעבודתו מביא בדרך כלל להשגת תוצאה הטובה והמיוחלת עבור לקוחותיו. 

במרוצת השנים השיג עו"ד שורץ שורת הישגים הן כתובע והן כסניגור. כתובע, הוא היה אחד משני הפרקליטים שניהלו את תיק רצח הנערה דנה בנט ז"ל. כסניגור, הוא הביא לזיכוי נאשם בבית המשפט העליון, לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בהריגה במהלך "מרוץ מכוניות" פיראטי; הוא זכה להביא לביטול מספר כתבי אישום שהוגשו במקרי איומים, תוך קבלת טענה עקרונית של הגנה מן הצדק; הוא הצליח לקבל החלטה דרמטית של בית המשפט המונעת מהתביעה להעיד מומחה מטעמה, לאחר שהסתבר כי התביעה השמידה דגימות; הוא שכנע את בית המשפט המחוזי לקבוע כי בקשות להחזרת תפוסים ניתן להגיש לכל בית משפט בארץ, ללא מגבלת סמכות מקומית.   

עו"ד שורץ מנצל לטובת לקוחותיו את הידע הנרחב שרכש, תוך שאינו מהסס לעשות שימוש בהליכים בלתי שגרתיים, כגון שימוש בחוק חופש המידע ובפניה לגורמים שונים, דוגמת היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, נציב תלונות הציבור על מערך התביעה ועוד.

אין ספק כי הכרת המערכת מבפנים, דרכי עבודתה, חוזקותיה ובעיקר חולשותיה – מקנים לעו"ד שורץ יתרון משמעותי בייצוג מיטבי של לקוחותיו. 
בין לקוחותיו בשנים האחרונות נמנים אנשי ציבור, בכירים בחברות, גורמי אכיפת החוק, מוסדות, חברות וארגונים, אנשי תעשיה, ושאר אזרחים מן השורה שיצאו לרגע מן השורה.

ככל שחולפות השנים, מתרבים עורכי הדין והמשפט הפלילי הולך ומתפרש למקומות רחבים יותר ויותר. בעידן הנוכחי ישנם ארועים רבים שמקבלים גוון פלילי מוקדם מהצפוי ולכן מומלץ להיוועץ בשרותיו של עורך דין מתחום זה. 

  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי