ד"ר שרית טגנסקי function - המרכז לאבחון וטיפול מוטורי תפקודי

שרית טגנסקי היא Phd בתחום הפסיכולוגיה החינוכית. את לימודיה הגבוהים התחילה בתחום חינוך באומנויות לתואר ראשון, שם נחשפה לדרכי הטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים. את תוארה השני סיימה בתחום החינוך וליקוי למידה. עבודת הדוקטורט של שרית טגנסקי, חקרה את כוחו של המחול כגורם משמעותי המחולל שינוי אצל בנות עם הפרעות קשב וריכוז.

תוך כדי לימודיה, כתבה את ספרה "מי מפחד מ AdHd?" אשר הפך רב מכר וזכה להכרה רבה בקרב קהילת אנשי המקצוע בתחום הטיפול ב AdHd. בימים אלו, נעשות עבודות עריכה אחרונות לספרה השני של ד"ר טגנסקי, "מי מפחדת מ AdHd?" המביא ידע ומחקרים חדשים בנושא הפרעת קשב וריכוז אצל בנות (מגדר), נושא הדוקטורט שלה פורץ הדרך וראשון מסוגו בארץ אשר נחקר עד כה מעט מאד בארץ ובעולם.

לאורך השנים, שרית טגנסקי שילבה את הידע שלה בהנחיה והדרכה של ילדים ונוער אשר המסגרות הרגילות לא הטיבו עימם ונזקקו להזדמנות שניה לפני פליטתם מהמסגרת, (ילדים ונוער בסיכון). יחד עם פיתוח שיטות עבודה מיוחדות עם ילדות בעלות צרכים מיוחדים, בעיקר עם הפרעת קשב וריכוז. היא פיתחה שיטות עבודה המאפשרות לילדות וילדים עם הפרעות קשב וריכוז לחוות הצלחות ולהשתלב במסגרות לימודיות רגילות. הידע הרב שצברה שרית בתחום המחול ככלי מחולל שינוי, יחד עם הכשרתה הרחבה בתחום החינוך המיוחד לצד אבחון וטיפול בילדים עם קשיים מוטוריים-תפקודיים וקשיי ויסות חושי, מקנה לה יתרון ייחודי בולט בעבודתה במרכז FUNCTION. היא פיתחה, ועדיין ממשיכה להוסיף ולפתח כלי עבודה ייחודיים המקדמים את הילדים הזקוקים להעשרה וליווי מקצועי.

שרית הינה מוכרת ובעלת שם בתחומה בין השאר גם בזכות האקדמיה לאומנויות המחול "דנסינג" שבבעלותה, הפועלת מזה עשרים ושמונה שנים בגבעתיים. "דנסינג" הינו מוסד בעל מוניטין רב הזוכה להערכה מקצועית רבה בארץ ובעולם, הוא מוכר כ"בית שני" עבור ילדים הסובלים בהפרעות קשב וריכוז. בטיפולה משלבת שרית את אהבתה למחול וספורט עם השכלתה ולימודיה כמנחה ומעשירה של ילדים בעלי קשיים ולקויות. 

שרית טגנסקי חברה בעמותות הנוגעות בתחומי עיסוקה בארץ ובעולם, מרצה ומשתפת בידע העצום שצברה בתחומה.

החזון של שרית טגנסקי:

החזון של שרית הוא לתת לילדים החווים קשיים מוטורים-תפקודיים, הזדמנות לחיים נורמטיביים וטובים יותר.
לעזור להם להיות כמו כולם, להיות חלק מהחברה הנורמטיבית ולמצוא את מקומם הנכון בעולם שכולו מרדף הצלחות וחוסר סןבלנות כלפי השונה. 
וכל זאת באמצעות חוויה מתקנת, המחזקת יכולות וכישורים. חוויה מעשירה המחזירה אמון במסוגלות ומכך מביאה לתפקוד המחול והספורט שמחולל שינוי.


סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי
הצהרת נגישות SMS