שי מאירי VERIFONE

וריפון כל מוצרי מאירי - מנהל תיקי לקוחות



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג
 קצת על EMV

תקן אבטחה עם ראשי התיבות של החברות הבינלאומיות Europay, MasterCard, Visa אשר אומץ בתחילת המילניום הנוכחי, תחילה באירופה ולאט לאט בכל העולם... התקן מתייחס ליכולת לבצע עסקאות בצורה חכמה ומאובטחת באמצעות כרטיס אשראי חכם עם שבב אלקטרונית.פתרונות בתחום השיוווק לעסקיםחברות כרטיסי האשראי מנפיקות מזה תקופה כרטיסים חכמים ומוכנות לאימוץ התקן. המשמעות היא שהלקוחות שלכם משלמים עם כרטיסים חכמים כבר עכשיו.https://www.youtube.com/watch?v=jzUvymfU0SA&t=7s
הלקוחות כבר מכירים את זה משימוש בכרטיס בחו"ל, שם מזה שנים נדרשים להקליד קוד סודי במעמד ביצוע העסקה. לקוחות שלא זוכרים את הקוד הסודי יכולים לשחזר אותו בקלות דרך הסמארטפון באפליקציה .

מסקר שערכה חברת MasterCard העולמית בקרב צרכנים ישראלים, עולה כי מעל 80% מהמשתמשים בארץ משתמשים בקוד הסודי על בסיס יומי במכשירי כספומט, מתוכם כ-55% זוכרים אותו וכ-45% משחזרים את הקוד בתהליכים נוחים ומהירים בנייד.

האם בתי העסק מחויבים לשדרג את הקופות שלם ?

החל מ-1.1.19 בהתאם להחלטת בנק ישראל (והחל מ-1.1.2020 גם עבור עסקים שמחזור העסקאות שלהם אינו עולה על 5 מיליון ₪) הושט מנגנון הסטת האחריות - liability shift , האחריות לנזקים עבור עסקה שלא תבוצע בהתאם להנחיות התקן, תחול על בית העסק. כלומר במקרים בהם תתבצע הכחשת עסקה שמבוצעות פיזית בבית העסק, לרבות עסקאות בכרטיסים שהונפקו מחוץ לישראל (עסקאות תייר), תחול האחריות על בית העסק. כלומר מסופים ישנים שלא תומכים בטכנולוגיית EMV יהיו חשופים להונאות והאחריות תחול על בית העסק.

EMV יתרונות לעסק שלך

המטרה העיקרית של התקן החדש הינה  להקטין משמעותית את כמות ההונאות בכרטיסי אשראי ובכך להקל ולהגן על מחזיקי הכרטיסים ובתי העסק מנזקים והפסדי עסקאות וכסף. בנוסף, באמצעות הטכנולוגיה החדשנית,  הקופות והמסופונים יוכלו לתמוך באמצעי תשלום מתקדמים נוספים שיכנסו בשנים הקרובות ( אפליקציות ותשלומים מתקדמים דיגיטליים במובייל ) .

עסקה ללא העברת כרטיס מיד ליד- עסקות צימוד- contactless אותה טכנולוגיה התומכת בכרטיסים חכמים, מאפשרת גם לבצע עסקאות בטכנולוגיית NFC- Near Field Communication, טכנולוגיה שקוראת את הכרטיס מטווח "נגיעה" ומאפשרת תשלום מאובטח הן מכרטיס ו/או מסמארטפונים תומכים (עסקאות ארנק) וחוסכת את מעבר הכרטיס מיד ליד . עסקאות בסכום של עד 300 ₪ בכרטיסים חכמים, יעברו ללא צורך בהקלדת קוד סודי, ולכן זמן השלמת העסקה  בקופה יתקצר משמעותית. 85% מהעסקאות במשק הן עד 300 ₪ ולכן אימוץ פתרון של contactless בעסק יקל על העסקים והמשתמשים.

<br>
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי