למה גישור? למה ייעוץ זוגי? כי אפשר גם אחרת. 

באמצעות התהליכים הללו ניתן להוביל למציאות טובה וחמה יותר
ביננו לבין האנשים החשובים לנו בחיים.
התהליך לשני אלה אמנם שונה אך הבחירה זהה - התעלות על הכעסים והפגיעה,
בחירה בשינוי ובהתמודדות עם המציאות הקיימת באנושיות ובהגעה באמצעות מקסימום פוטנציאל למקום טוב יותר מהנוכחי.
זה אפשרי וזה בידיים שלכם. 

אל תוותרו על היחסים עם הקרובים לכם.



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג
ביניהם - קורת גג אחת לקשרי זוגיות ומשפחה ובין גרושים
תקשורת בין-אישית, כלים לצמיחה ושינוי, שיפור מערכות היחסים המשפחתיות והזוגיות ובניית חיים משותפים ו/או נפרדים טובים יותר.

בשנים האחרונות זכיתי תוך כדי העשייה, להיות גם אחראית על תכניות שונות למניעת מצבי סיכון התפתחותי לילדים ונוער (התפתחות רגשית, לימודית, חברתית ועוד). כל אמירה, חוויה וסיטואציה בחיינו ובחיי ילדינו יכולה להיות מאוד משמעותית ומשפיעה קדימה לעתיד.

הבנת השפעת חוויות הילדות שלנו עלינו כבוגרים ועל הזוגיות והמשפחתיות שלנו, והבנת השפעות הסיטואציות שלנו כבוגרים על ילדינו היא קריטית - מעגל בינדורי שכזה שלא מסתיים אף פעם... ויחד עם ההבנה, לא תמיד קל לנו ליישם, כולנו בסה"כ בני אדם, אך כן קיימת לנו האפשרות לשאוף למקסימום המיטיב, לנסות לשפר ולקבל כלים למעננו ולמען ילדינו.

העשייה הרחבה הזו רק חיזקה אצלי את התובנה עד כמה זה נחוץ.. מקום אחד שיאפשר לזוגות ובני משפחה, בכל שלב בו הם נמצאים, לשפר את מערכות היחסים, לקבל כלים, לעבוד על הקיים, לקבל את המענה שהם זקוקים לו והנכון עבורם, תוך אפשרות שילוב מקצועי במידת הצורך ובעיקר להשפיע על ההווה ועל העתיד לבוא.

לשמחתי אני נוכחת לחוות יום יום את תוצאות האמונה וההבנה - שהדרך הטובה ביותר לשיפור כל מצב זוגי או משפחתי ולקידום שיח, שלום, הבנה ורעות, ובטח בין בני משפחה, היא בדרך של ייעוץ זוגי, גישור משפחתי או גישור לגירושין.  

אז אל תוותרו על היחסים עם הקרובים לכם.. 
גם לא על יחסיכם כהורים פרודים לילדים משותפים 
עו"ד שמרית ביטון - יועצת זוגית ומגשרת למשפחה ולגירושין 


השירותים המוצעים ולמי הם מתאימים:

לקראת חיי הנישואים
מפגש פרטני או קבוצתי. הזוג מקבל תוכן מעשיר וחשוב כהיערכות לקראת בניית החיים המשותפים הכולל הנחייה, תובנות זוגיות וכלים: להתנהלות זוגית נכונה, התנהלות כלכלית, ביסוס התקשורת הזוגית, ניהול קשיים, איך 'לריב נכון' ואיך לשמר את האהבה לצד שגרת חיי הנישואים.
 
תהליך זוגי - בשיטת האינטליגנציה הרגשית
תהליך ייעוץ זוגי לשיקום חיי הנישואים / מערכת היחסים של בני זוג, התמודדות עם משברים וקשיים ומתן כלים לחיזוק ושיפור התקשורת והמערכת הזוגית והמשפחתית.

מפגשי חיזוק זוגי ו/או מניעת משברים - איתור קשיים במערכת הזוגית וקבלת כלים לחיזוק ושיפור הזוגיות, עבודה על התקשורת הבינזוגית והבנת ההתנהלות והגישה של הצד השני.

מפגש פרטני בהיבט זוגי - פגישות פרטניות כאשר רק צד אחד נכון לעבודה זוגית, בחינת המענה שיסייע לזוג יחד תוך ליווי וקבלת כלים מותאמים.
 
גישור בענייני משפחה
גישור 'גירושין': בין בני זוג המעוניינים להיפרד ולשמר את היכולת לתקשר יום למחרת הגירושין, גם ובעיקר למען הילדים. הובלה להסכמות המסדירות את כל הקשור בחיי הנישואים לשביעות רצון שני הצדדים, וכן במחלוקות המתעוררות לאחר הגירושין.

גישור 'שלום בית': מפגשי חיזוק הקשר ו/או פתירת מחלוקת רגשית בין בני המשפחה - בין הילדים/אחים בוגרים, בין הורים וילדים, כלה לחמות, בין משפחות - בין צדדים מנישואים קודמים ונישואים חדשים וכיו"ב.

גישור 'שלום במשפחה': הובלה להסכמות בענייני ירושה, אפוטרופסות, הסכמות כלליות, הסכמות במחלוקות כספיות, הסכמי ממון ועוד.

גישור 'משפחתי עסקי': הובלה להסכמות במחלוקות בין בני משפחה השותפים לעסק. גישור המאופיין בתהליך רגשי לצד התהליך העסקי והאינטרס המשותף להצלחת העסק (או לפירוקו), ובסיום המחלוקת באווירה טובה המאפשרת 'להישאר משפחה'.
 
אימון אישי ליישוב סכסוך
מפגש אימוני עם צד אחד לסכסוך כאשר השני איננו מעוניין בהליך גישור או בהידברות כלשהי - המפגש מסייע בהבנת הסכסוך ועמדות הצדדים ובקבלת כלים להתמודדות עם הצד השני ולקידום הסכסוך לפתרון.


אפשר גם אחרת
יוצרים דרך לעתיד בריא
לגשר את הדרך אל היעד
לסיים סכסוך בהסכמה ולא בהכרעה
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי