קפה וים



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
השם - קפה וים, מייצג בדיוק את מהות המקום: שילוב של פשטות איכותית ביחד עם כל היופי והרוגע שהטבע והים מציעים. אנחנו מתמקדים בייצור של אווירה שמשתלבת בצורה הרמונית עם הים, השקט והטבע מסביב ע״י בחירה קפדנית של מוזיקה שמתאימה את עצמה למה שקורה מסביב ומצד שני מייחדת את המקום ובונה את האופי שלו וע״י שימוש במוצרים איכותיים ו״מדוייקים״ ככל האפשר. אפשר למצוא אצלנו - מלבי מדהים בעבודת יד (גם טבעוני), פיצות טובות (גם טבעוניות), קפה בוטיק בקלייה מקומית (״קפה אלג׳יר) קינוחים בעבודת יד ועוד... אלה אולי חלק מהסיבות שקהל הלקוחות שלנו מאוד מגוון וכולל את כל טווחי הגילאים.

קפה וים נפתח לפני שנתיים במודל קטן יותר באותו המיקום כאשר הפשטות שלו והיופי שמסביב היוו חלק חשוב  ממהות המקום. די מהר אנשים התחילו לגלות את הפינה הקסומה הזו והמקום התחיל ״לרוץ״... כתוצאה מכך העגלה, התפריט והריהוט  השתדרגו והתאימו את עצמן להתרחשות - חשוב לציין תוך שמירה על הפשטות, האיכות וכל מה שיצר את הקסם מלכתחילה. 


גדלנו בקיבוץ שפיים וחיינו כשש שנים בקוסטה ריקה שם פתחנו בית קפה בשם ״קפה ליברל״, אשר היה בית קפה / מסעדה ובית למוזיקה חיה שאירח אמנים ומוזיקאים קטנים מכל העולם בלב עיירת חוף קטנה בשם סנטה טרזה. המקום כבר לא קיים היום אבל הוא נחרט בהרבה לבבות בתור מקום קטן ומיוחד עם הרבה קסם. מי שזכה לבקר שם יכול למצוא קווי דמיון בין שני המקומות, ואנחנו מקווים שקצת מהאנרגיה של עיירה טרופית קטנה מהדהדת גם פה בפינה הקטנה שלנו! 

אייל ואופי

ימים א'-ד' בין השעות 8:00-22:00
יום ה' בין השעות 8:00-23:00
יום ו' בין השעות 9:00-19:00
שבת - אין פעילות

  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי