שבירו זכוכיות בע"מ נוסדה בשנת 1955 על ידי רחמים שבירו. בזכות האיכות הגבוהה של מוצריה, השירות האישי והמקצועי והמקצועיות של אנשיה בפרויקטים גדולים ומורכבים, הפכה החברה לשם דבר בעולם עבודות זכוכית. כבר עשרים שנה מנוהלת החברה על ידי הדור השני, עופר שבירו, שמקצועיותו וניסיונו הרב לאורך השנים, יכולת הניהול הגבוהה והשאיפה למצוינות הפכו לאבן דרך בחייו ובחיי החברה. הדבר מתבטא באיכות מוצרי החברה תוך דגש על שירות מסור, מיומן ומקצועי ללקוחות הנאמנים של החברה.

שבירו זכוכיות בע"מ מבצעים מגוון רחב של עבודות זכוכית תוך שילוב של זכוכיות מעוצבות ומעוטרות המיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר: חיפוי זכוכית, מקלחונים מזכוכית, אמבטיונים מזכוכית מעוצבת, מעקות זכוכית, מדרגות ומדרכי זכוכית, ריהוט משלים, חיפוי קיר, מוצרי פרזול מתקדמים ועוד הרבה. שמה של שבירו זכוכיות בע"מ ניכר בפרויקטים הייחודיים והגדולים ביותר בארץ בענף עבודות זכוכית ומוצרי פרזול, בעבודה עם חברות קבלניות, אדריכלים וארכיטקטים, משרדים, רשתות שיווק וחנויות בישראל, באירופה ובארצות הברית.

המוצר המפורסם של שבירו – חיפוי זכוכית מגיע במגוון דגמים, מגוון רחב של צורות ובצבעים רבים. בשנים האחרונות הושם דגש על ייצוג ועבודה משותפת בתחום של עבודות זכוכית עם חברות בינלאומיות בענף עבודות הזכוכית והמוצרים נלווים. בנוסף דואגים בחברה להתעדכן בחידושים עולמיים בתחום של עבודות זכוכית לבית, ועבודות עבור המגזר העסקי באימוץ ויישום טכנולוגיות חדשניות המוצגות בתערוכות בינלאומיות ובהובלת חזית העיצוב בענף הזכוכית. החל מחיפוי זכוכית למטבח, ועד בעיצוב מעקות זכוכית מעוצבות ומעוגלות וכלה בריהוט משלים ייחודי מזכוכית.

 

סריקה
להקמת הזמנה דיגיטלית