משרדי עורך דין בחיפה

משרד עורכי דין בחיפה כ 130 מטר בבניין משרדים בצ'ק פוסט

בכל פרויקט אני מנתחת עם הלקוח את הצרכים שלו ושל המקום, במקרה הזה חלל משרדים עבור עורכי דין. הלקוח הדגיש בפניי שאין בינו לבין העובדות (כן רק נשים עובדות במשרד) דיסטננס ואני לנגד רוחי ישר ראיתי צורת מעגל, כולם רואים את כולן וקיים מקום מפגש מרכזי בחלל. לא היה צריך הרבה בשביל להבין את הלך הרוח של המשרד, למרות שכמעט אין הרבה קבלת קהל, היה לנו חשוב ליצור מקום מפגש, ספת אירוח וחמימות. זאת היתה נקודת הפתיחה לתכנון. משם הודגשה התנועה של הסנטר בתקרה, בפינת קבלה וכל שאר האלמנטים קיבלו את אותה שפה.... 

המשרד הזה יותר מהכל מדגיש לי דוגמא חיה לשיוויון שאליו חותר העולם המודרני שבו שיוויון לא בהכרח מסמל שווה אלא קבלה שכולנו שווים גם כשאנחנו שונים. 

אז בראש המשרד עומד עורך דין איש של אמת, משוחרר מכל עכבות, פמיניסט מושבע, שסומך בראש ובראשונה על עצמו ולכן יכול לסמוך על הסביבה. מלא הערכה וכבוד לעצמו ולעובדות המשרד, שדאג לא מעט שהבנות ירגישו בנוח בסביבת העבודה החדשה שיצרנו (או שהוא מספיק חכם בשביל לדעת שככה הוא חוסך לעצמו כאב ראש בהמשך) 

ואני? זכיתי ללקוח שסומך עליי בעיניים עצומות, שנתן לי מקום לבטא את מה שראיתי לנגד עיני ולהגיש לו תוצאה מלאת גאווה והנאה.. 

מארק, איש יקר שכמוך, תודה רבה על היותך אדם מלא שמחה ואמונה 


סריקה
להקמת הזמנה דיגיטלית