חנוכת פארק הפלאפארק

בהפנינג ענק שכלל הופעות ובהשתתפות אלפים מתושבי העיר נחנך הפלאפארק לכל המשפחה בשכונת שער הגיא הפארק ​

רה"ע הזמין את ילדי העיר לגזור את הסרט יחד איתו ולפתוח רשמית את הפארק

העיר יקנעם לבשה חג, ובחול המועד פסח נחנך הפלאפארק בהפנינג אמיתי בהשתתפות אלפי תושבים, בני נוער וילדים.

ראש העיר, סימון אלפסי בירך את התושבים ואמר שהשקענו כ-25 מיליון ₪ בבניית פארק אטרקטיבי מוביל להנאת הילדים, בני הנוער והמשפחה כולה, והוסיף שכחלק מאיכות חיים גבוהה העירייה מקפידה לבנות פארקים מובילים בכל רחבי היישוב. רה"ע סיפר שעשינו כל מאמץ לחנוך פארק כזה מדהים, והוסיף שהפארק הוא צמוד יער וניתן להגיע אליו מכל מקום והוא חלק מהיותה של יקנעם מובילה בקיימות ועיר שמצטיינת בשמירה על הטבע. בתום הדברים הזמין ראש העיר את ילדי העיר שיקרים לו מאוד לגזור יחד איתו את הסרט ולפתוח רשמית את הפארק.

החגיגה בתוך הפארק הייתה גדולה והבאים נהנו בין היתר משימוש במתקנים השונים, וכן ממתנפחים, דוכני הפעלה, תיפוף בדרבוקות, סדנת ציור וצביעה, משחקי סבון ומים, סדנת תיפוף על כדורי פיזיו, הולכי קביים, משחקי מחשב ומולטימדיה, משחקי שולחן, דמויות שטח, קעקועי נצנצים, קליעה למטרה ועוד.

החלק האמנותי היה עשיר במיוחד והוא כלל שני מופעים. המופע הראשון היה של פיטר הארנב והוא התקיים בהשתתפות מאות ילדים שנהנו מכל רגע. לאחריו הופיעה על הבמה כוכבת הפופ, אן בי שריגשה מאוד את בנות ובני הנוער שהיו במקום.

הפלאפארק הינו פארק לכל המשפחה שנבנה בשכונת שער הגיא בצמידות ליער על שטח של כ- 40 דונם. הפארק כולל בין היתר: פינות למתקני נינג'ה, מגרשי משחקים, מגרש מיני פיץ', מתקני כושר, שבילי הליכת יער, פינות תצפית, פינות ישיבה ועוד. המתקנים בפארק נבחרו בקפידה רבה והובאו מאיטליה כאשר הרעיון היה לשלב בין מתקני עץ ליער בו נמצא הפארק. לפארק מספר כניסות ויציאות, וניתן דרכו לצאת לטיול ביער וליהנות מהטבע המושלם של יקנעם.

בניית והקמת הפארק נמשכה כשלוש שנים. בפארק מתוכנן בהמשך גם הקמת בית קפה בטבע.

הפלאפארק מצטרף לשורה ארוכה של פארקים ביישוב כדוגמת נחל קרת, הפאמפטרק, הפארק האקולוגי, פארק המעיין, מטרי, חופז, הסיטי ועוד ועוד. 

ראש עיריית​ יקנעם, מר סימון אלפסי:

"שמחים לחנוך פארק מדהים שהוא חלום. פארק עם מיטב האטרקציות ומתקנים ייחודיים להנאת הילדים ובני הנוער של העיר. השקענו כ- 25 מיליון ₪ בבניית הפארק כאשר כספים רבים גייסתי ממשרדי הממשלה השונים. אני שמח שבנינו פארק כל כך אטרקטיבי כאן בעיר לרווחת הילדים ובני הנוער שלנו שייהנו ממנו מאוד. בניית הפארק היא חלק מבנייה של פארקים רבים שבנינו ברחבי העיר וחלק מאיכות חיים גבוהה בעיר. יקנעם כבר מזמן נחשבת לעיר הפארקים ואנו נמשיך להוביל פרויקטים לרווחת התושבים".


סריקה
להקמת הזמנה דיגיטלית