בשורה מצוינת לחברות בפארק ההייטק של יקנעם

רה"ע סימון אלפ​​סי: החלטה חשובה ביותר. תסייע לנו להמשיך להוביל את הפארקים, בקליטת עוד חברות מובילות ובינלאומיות, וביצירת מקורות תעסוקה לתושבי העיר והאזור

בשורה גדולה ליקנעם ולפארקי ההיי טק: ועדה שהקימה ממשלת ישראל בדבר הענקת אזור פיתוח א' לתעשייה המליצה על המשך הענקת אזור פיתוח א' לפארקי ההיי טק של יקנעם, ולפארק המשותף מבוא כרמל, והממשלה אישרה המלצה זו.

ראש העיר, סימון אלפסי פעל רבות בעניין בחודשים האחרונים מול משרדי הממשלה השונים במטרה לשכנע בהשארת אזור עדיפות לאומית א' לתעשייה לעיר וזאת בשביל להמשיך ולקדם את תעשיית ההיי טק ביקנעם שנחשבת לאחד העוגנים הכלכליים החזקים של העיר. כפועל יוצא של ההחלטה יזמים שיגיעו ליקנעם ימשיכו לקבל הטבות מן המדינה, מה שיסייע להכניס לפארק עוד חברות מובילות לרבות חברות בינלאומיות חדשות.

יקנעם נחשבת כבר שנים לעמק הסיליקון של צפון מדינת ישראל ובפארקי ההיי טק שבעיר כ- 150 חברות מובילות בתחומן. כ- 50% מהחברות הן חברות רפואיות. רק לאחרונה אושרו תכנונם של כ- 130 אלף מ"ר נוספים למבני תעשייה, ובפארק הצפוני החלו בעבודות הקמה בין היתר עבור החברות אלביט ואנבידיה. גם הפארק הדרומי יגדל ולצד זאת יוקם במקום בית מלון לאנשי עסקים. בנוסף לפארקי היי טק ייהנה מההטבה גם פארק מבוא כרמל המשותף ליקנעם, מגידו, עוספייה ודליית אל כרמל שזוכה אף הוא להצלחה רבה, כאשר כל השטחים בשלב השיווק הראשון כבר שווקו. 

ראש עיריית י​קנעם, מר סימון אלפסי:

"אני מברך את ממשלת ישראל על החלטתה בדבר המשך הענקת אזור פיתוח א' לפארקי ההיי טק שבעיר, ולפארק שלנו המשותף עם שכנינו מבוא כרמל. מדובר בהחלטה סופר חשובה שתשפיע על המשך פיתוחה ושגשוגה של העיר ושל פארקי ההיי טק כאן. הודות להחלטה נוכל להמשיך ולקלוט עוד חברות שייהנו מההטבות שהמדינה מעניקה וכך כולם ייצאו נשכרים. בזכות פארקי ההיי טק אנו מצליחים לקדם ולהוביל תכניות רבות ביישוב וחשוב לנו להמשיך ולפתח אותם ולקלוט עוד ועוד חברות ושמיקנעם ייצאו מיטב הפיתוחים לעולם כולו".


סריקה
להקמת הזמנה דיגיטלית