דורון זיסו | עורך דין ונוטריון



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג
עורך דין ונוטריון דורון זיסו מעניק את כל השרותים הנוטריוניים, לרבות תרגומים נוטריוניים, מעברית לרומנית ולאנגלית, מרומנית לעברית ולאנגלית ומאנגלית לעברית ולרומנית. 
עו"ד דורון זיסו בעל ניסיון של מעל שלושים שנה. הוא נוטריון ישראלי מוסמך.
הוא נותן את השרותים במשרדו בחיפה ובהתאם לחוק, בכתובת הלקוח.

עו"ד דורון זיסו מסיע לצאצאים של ילידי רומניה לקבל אזרחות רומנית ודרכון רומני - אירופי.

עורך דין דורון זיסו הוסמך כדין על ידי האפוטרופוס הכללי לערוך מסמכי תכנון העתיד, קרי: יפוי כח מתמשך, הנחיות מקדמיות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון, על פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות.
דוגמאות של יפויי כח נוטריוניים: יפוי כח מיוחד לבצע קניה או מכירה של נכס. יפוי כח מיוחד לקבל קצבה בשם מייפה הכח. יפוי כח מיוחד לבצע שחרור של רכב במדינה אחרתך. יפוי כח להקים חברה או לנהל חברה. יפוי כח למשכנתא.
לא אחת, הלקוחות נדרשים על ידי גורמים שונים לחתום על מסמכים בפני נוטריון ולהמציא את המסמכים כשרהם מאושרים על ידי נוטריון.
תרגומים משפטיים נוטריוניים מרומנית לעברית, מעברית לרומנית, מרומנית לאונגית מאנגלית לרומנית, מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית
בישראל, נוטריון הוא בעל הסמכות היחיד המוסמך לתת אישור שאדם פלוני הוא בחיים.
צוואה שנעשתה בני נוטריון היא צוואה "בפני רשות".
אישור הסכמי ממון בין בני זוג בהתאם לחוק
ייפוי כח מתמשך
ייפוי כח מתמשך הוא כלי משפטי חדשני לתכנון העתיד, כאשר האדם רוצה להתכונן למצב שמפאת מחלה או זקנה, יאבד את כשירותו לקבל החלטות. עו"ד דורון רק עורך דין שהוסמך על ידי האפוטרופוס הכללי מוסמך לערוך ייפוי כח מתמשך. עורך דין דורון זיסו מוסמך לערוך יפווי כח מתמשכים והוא יכול לעשות זאת גם לאנשים שדוברים רומנית בלבד.
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי