אלמקיאס אוראל



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • חיוג

מהלך העבודה איתנו ינפץ לכם את כל המיתוסים שעד כה היו לכם על שיפוצניקים והרשו לנו לספר לכם למה:

1) ירידה לפרטים היא אחד המאפיינים המרכזיים של העבודה שלנו. אנו מקפידים על גימור מושלם, לוקחים כל דבר בחשבון, דואגים לחבר את כל הנתונים יחד לכדי תמונה מלאה ומדייקים בכל פעולה שאנו מבצעים במסגרת השיפוץ, מהקטנה ועד הגדולה.

2) ״אוראל שירותי בניה ושיפוצים כלליים״ טובים בביצוע עבודות שיפוץ, אבל לא פחות טובים בעבודה עם אנשים.

עבורינו תהליך השיפוץ לא יכול להיות מיטבי ללא תקשורת טובה בינינו לבין הלקוחות ולכן אנו ניגשים לכל פרויקט עם הרבה אהבה רצון טוב וחיוך, ראייה לכך היא העובדה שאנחנו ממשיכים עד היום, לשמור על קשר אישי עם כל הלקוחות שביצענו עבורם שיפוץ, למרות שחלפו כמה שנים טובות מאז...

3) כל תהליך שיפוץ שאנו מבצעים נעשה בשיתוף מלא של הלקוח, כך שהוא יודע מה קורה בכל שלב ושלב ומעודכן בקצב ההתקדמות של העבודה.

במסגרת מדיניות זו, חשוב לנו גם להטות אוזן ללקוחותינו, ולאפשר להם להביע את הרצונות שלהם בצורה האותנטית ביותר, כך שהתוצאות יהיו אף מעבר לציפיות.

4) ״אוראל שרותי בניה ושיפוצים כלליים״ מתנהלים בצורה שקופה ביותר, שבאה לידי ביטוי הן בייעוץ שאנחנו מעניקים המעמיד את צרכי הלקוח במרכז, והן בהצעת המחיר שאנו מגישים ללקוחותינו, שהיא מפורטת ביותר, כוללת התייחסות לכל אחד משלבי השיפוץ ובכך מונעת "הפתעות" בהמשך הדרך שעלולות ליצור וויכוחים ומחלוקות בין שני הצדדים.

5) אנחנו ממשיכים להישאר בתמונה גם לאחר תום השיפוצים, ותמיד שמחים לענות לשאלות ולתת מענה נוסף במידת הצורך. 

6) עמידה בזמנים היא ערך עליון עבורינו, הן מבחינת זמני ההתייצבות לעבודה והן מההיבט של סיום פרוייקט השיפוצים במועד עליו סוכם מראש. 

7) אוראל אלמקיאס, בעל החברה, מעורב בכל פרויקט שיפוצים ומבצע בקרה שוטפת על שלבי התהליך השונים, נתון המשדרג עוד יותר את איכות העבודה ואת רמת השירות. 

8) אנחנו מתנהלים "לפי הספר", בהתאם לתקנות, עובדים רק עם בעלי מקצוע מורשים ויש לנו הביטוחים המתאימים למקרה שייגרם נזק כתוצאה מהשיפוץ, כך שאתם יכולים לחוש בטוחים ולהסיר דאגה מליבכם.

לפגישת יעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, צרו קשר עוד היום!

  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי