פרפקט רנט - השכרת רכב
  • פרפקט רנט - השכרת רכב
  • *9415
  • shaym@trn.co.il
  • אשדוד, האשלג 33 א. תעשיה צפוני, אשדוד ליד מוסך צמרת
מוסכי מורשי היבואן הם הבחירה העדיפה עבור כל טיפולי מכונאות. מחלקת המכונאות של מרכז השרות מונה שמונה אנשי צוות , העוברים השתלמויות אצל היבואן ומומחים בכל בעיה מכנית.
שרות שרלוונטי לכל רכב בכל רגע נתון . מחלקת התאונות במרכז השרות שלנו עובדת עם מרבית חברות הביטוח ומעניקה תנאי הסדרי תיקון .
מרבית הרכבים המיוצרים היום פועלים על מחשב אשר מרכז את השליטה על המערכות השונות ברכב ולכן יש צורך רב לא רק במכונאות אלא גם במחשבים ולכן הוקצה תחום התמחות נפרד - הדיאגנוסטיקה , לכן המקום לטיפול ברכבכם הוא מוסך שיש בו מחלקה מיוחדת התוכל לאבחן כל תקלה ובעיה .
אנו מציעים שרות נח ומשתלם ללקוחות בשיטת מפתח תמורת מפתח. החברה מציעה מגוון של רכבי רנו, ניסאן וכן רכבים מסוגים אחרים. אצלנו כל רכב עובר לפני רכישתו בדיקה במכון חיצוני מוסומך וכך הקונה חוסך זמן יקר והוצאות מיותרות.

בנוסף ישנם אפשרויות מימון מגוונות ואפשרות לתשלום באמצעות כרטיסי אשראי.
במרכז השרות ישנה מחלקת ביטוח אשר מעניקה שרות ללקוחות הטרייד- אין ולקוחות פרטיים . במקרה של תאונות חברת הביטוח עובדת אל מול מחלקת התאונות במרכז השרות ומעניקה ללקוח את הטיפול המהיר ביותר במקום אחד.
חברת פרפקט רנט הנמצאת במרכז השרות מציעה לקהל לקוחותיה מלאי גדול של כלי רכב מיד ראשונה. לקוחות החברה הינם לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. לחברה ישנו הסכם עם מוסכים מורשים המעניקים שרות ללקוחות עם רכב חלופי במחיר אטרקטיבי.
העברת מבחני רישוי  - ללא תשלום (למעט אגרה)

הסעות ללקוחות מהבית / מקום העבודה - ללא תשלום ובתיאום מראש

שינוע רכבים מבית הלקוח או ממקום עבודותו- בהתאם לטיפול.

רכב חלופי - במסגרת טיפול במחיר נמוכים.

מנהלי החברה פועליים בגישה שיווקית ובעלי מודעות שירות גבוהה ביותר. גישה זה מועברת לכלל עובדי החברה החל מהמכונאי ועד לאנשי השיווק והמכירות. כפועל יוצא מכך זכתה החברה בתואר " מרכז שירות מצטיין ארצי " של רנו וניסאן בשנים 2009-2011 וגם השנה החברה מובילה את רשת מרכזי השירות של רנו ניסאן בתחום השירות
סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם!
הצהרת נגישות SMS