אבירם רוקח ביטוח ופיננסים



  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • חיוג

חברתנו עוסקת במגזר הפרטי והעסקי בתחומי הביטוח הפיננסים וההשקעות.

 מאז הקמתה ועד היום, פועלת הסוכנות על בסיס ערכים של חדשנות, מקצועיות ותפיסה מערכתית כוללת, של שווקי ההון והביטוח בישראל על כל מרכיביהם.

היכרות מעמיקה עם נושאים אלה, וניסיון רב שנים, ממצבים את  הסוכנות כמובילה לפתרונות ביטוחים ופיננסים רחבים וכיום מעניקה הסוכנות מכלול שירותים המאפשר ללקוחותיה ,

קבלת מענה מלא כמעט בכל נושא בתחומים מורכבים אלה.

 אנחנו פועלים מתוך תפיסה חדשנית שמטרתה להוות בית אחד ללקוח בכל ההיבטים הפיננסיים והביטוחים הקשורים לחייו ולמשפחתו.

מומחי  הסוכנות מבצעים תכנון פיננסי מקיף ומפורט ללקוח, מתוך הסתכלות כוללת על כל הפרמטרים הכלכליים של הלקוח ומשפחתו, תוך התאמתם בצורה האופטימלית והיעילה ביותר .

אחד הפחדים של כולנו, הוא להגיע למצב שבו תישלל מאתנו היכולת לעבוד ולפרנס את משפחתנו בשל תאונה או מחלה. לכן, רכישת ביטוח למקרה אובדן כושר עבודה היא גורלית. ביטוח זה חשוב ביותר ויש לדאוג לקיומו, בין אם באופן עצמאי ובין אם באמצעות מקום העבודה., ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח לך תשלום חודשי גם אם, חס וחלילה, תיאלץ מסיבה רפואית להפסיק לעבוד לתקופה מסוימת.
לידיעתך, התשלום המרבי הוא 75% משכרך האחרון. במרבית המקרים ניתן להגדיל תקרה זו בפוליסת הביטוח וליהנות מכספי פיצויים גבוהים יותר באמצעות ביטוחים משלימים, כגון ביטוח תאונות אישיות, פיצוי חד-פעמי במקרה של מחלה ועוד.
הפוליסה מיועדת למעוניינים בכיסוי ובפיצוי כספי במקרה של פגיעה בגוף או בנפש בעקבות תאונה, וכן בכיסוי הוצאות בלתי צפויות הכרוכות באשפוז, באובדן ימי עבודה ובהוצאות רבות אחרות הנובעות מתאונות.

כיסוי לפינוי באמבולנס

פיצוי יומי למקרה אשפוז בבית חולים

ארבעה מסלולי ביטוח בגובה תגמול כספי לבחירתך

מגוון כיסויים לשירותים נלווים לאשפוז
חולה סיעודי הוא אדם שאינו יכול לעשות בעצמו חלק מפעולות היום-יום ועל כן נזקק לעזרה ולהשגחה, בין אם באמצעות אשפוז במוסד רפואי או עזרה פרטית בבית. כך או אחרת, מדובר בהוצאות כספיות ניכרות מידי חודש בחודשו, אשר אינן חלק מסל שירותי הבריאות הציבורי.
העלייה בתוחלת החיים לצד שירותי הרפואה המתקדמים מעלים את הסיכוי להארכת חיים מלאכותית ולכניסה למצב סיעודי (לא עלינו). חשוב להבטיח שאם חלילה יקלע אדם למצב בו לא יוכל לתפקד, עדיין יצליח לעמוד בנטל הנפשי, הפיסי והכלכלי.
הביטוח הסיעודי מעניק לך הגנה כלכלית ושקט נפשי
ביטוח הבריאות פרטי המעניק לך ולמשפחתך את הכיסוי הרחב ביותר בארץ, אינו מותרות הוא מוצר חובה בכל בית בישראל.
אנו מציעים מגוון פוליסות ביטוח חיים המעניקות כיסוי ביטוחי איכותי למקרי מוות ונכות. בעלות של כמה
עשרות שקלים בחודש, תוכל לרכוש כיסוי הולם של כמה מאות אלפי שקלים ובכך להבטיח את עתידה
הכלכלי שלך ושל משפחתך.
קרן השתלמות היא קופת חיסכון לעובדים המשמשת כיום כאפיק חיסכון כללי שלא לטווח ארוך
עובד שימשוך את הכספים שהצטברו בקרן במועדים המפורטים בעמוד זה, יהיה פטור מתשלום מס הכנסה עליהם ועל הרווחים שצברו .
חוסכים בקרנות השתלמות יכולים לקבל הלוואות בריביות נמוכות ובתנאי החזרה נוחים יותר מאשר בבנקים.
מי שלא יודע אם או היכן מתנהל עבורו חיסכון בקרן השתלמות יכול לברר זאת.
קרן פנסיה היא מוצר פיננסי – קופת חיסכון המשולבת בתוכנית ביטוח פנסיוני לעת פרישה מהעבודה אם בגין הגעה לגיל פרישה – פנסיית יסוד (גיל הפרישה במדינת ישראל הוא 62 לנשים ו 67 לגברים נכון לשנת 2017) או במקרה של נכות, או פנסיה לשאירים במקרה של מוות של העובד.
הרעיון בבסיס זה הוא חיסכון שהעובד מפריש אליו כספים מהכנסתו מדי חודש, לסכום הפרשתו מצטרף סכום כסף שמפריש המעסיק, סכום הכסף של כל העובדים החוסכים באותה קרן נשמרים אצל חברה מנהלת בנאמנות לטובת אותם חוסכים שערבים ע"פ תקנון הקרן זה לזה בכדי שניתן יהיה לשלם לכולם, הכסף שנחסך לאורך שנות עבודתו של עובד מיועד לשימוש בעת פרישתו מהעבודה ואותו יקבל החוסך כקצבה חודשית שתחליף את שכר עבודתו ותאפשר לו להמשיך בשגרת חייו גם ללא שכרו מעבודה.
ניתן לקיים קרן פנסיה עם או ללא ביטוח למקרה מוות (ביטוח שיירים) וביטוח למקרה של אובדן כושר עבודה ואיבוד היכולת להשתכרות מעבודה.
לכל קרן פנסיה ישנו תקנון בו כתובים כללי הניהול של הקרן, כללים אלה יכולים להשתנות מעת לעת.
הערובה שמספקים החוסכים זה לזה בא לידי ביטוי בכך שאם יחסר כסף בקופת הקרן סכום הקצבה יופחת מכלל החוסכים בעוד אם לא נעשה שימוש בכל התשלום לביטוח, יקבלו כל העמיתים תוספת.
כל מבוטח / עמית מקיים חיסכון נפרד מול מנהלי הקרן ורשאי לבחור בין המסלולים השונים המוצעים ע"י הקרן, בהתאם לכך יקבעו העמלות שישלם בעבור דמי ניהול.
גובה הקצבה החודשית שיקבל העמית בעת הפרישה או יקבלו שאריו במקרה מוות כפוף למספר תנאים:
• צבירת הסכומים שחסך במהלך השנים בהפרשותיו לקרן (מורכב מוותק, גובה ההפרשה רצף וכדומה)
• הרווחים שצברה הקרן בזמן החיסכון שלו להשקעות שעשו מנהלי הקרן
• חישובים אקטוארים שמבצעים מטעם מנהלי הקרן בהתבסס על תוחלת חיים צפויה וכמות תביעות של חוסכים בקרן.
• ייתרת הכספים בקרן
כספים שנחסכו בקרן פנסיה מוגנים פרט למקרים חריגים מפני עיקולים כל עוד הם לא נמשכו, ובמקרים מסוימים גם במידה ונמשכו.
נכון לשנת 2017 על המעסיק להפריש עבור כל עובד 6% משכר העובד על חשבון העובד, 6% על חשבון המעסיק לביטוח פנסיוני לבחירתו של העובד ובנוסף לסכומים אלה, עליו להפריש 6.5% מערך שכרו של העובד על חשבון המעסיק לקרן פיצויים למקרה שהעובד יפוטר.
לאחר הפרישה לפנסיה, עובד רשאי לקבל את קצבתו ולעבוד בעבודה נוספת בכפוף לחישובי מס שיעשו בהתאם לשכרו.
הרווחים על קרן פנסיה אינם פטורים ממס וככל שהקרן מלאה יותר כך המס שישולם יהיה גבוה יותר, יחד עם זאת, כל עובד שכיר זכאי לזיכוי ממס בשיעור של 35% מתוך הסכומים שהפריש מהשכר שלו לביטוח פנסיוני, כלומר, מהסכום מס ההכנסה שעליו לשלם בגין הכנסותיו, תהיה הפחתה בגובה הזיכוי.
הסכום המקסימלי ממנו עובד יכול לזכות בהטבת מס הנו 7224 ש"ח, אך בכל מקרה לא יותר מ 7% משכרו.
ביטוח מנהלים מהווה אחד מאפיקי החיסכון הפנסיוני בישראל. אפיק חיסכון זה מיועד לתשלום פנסיה חודשית בהגיע החוסך לגיל הפרישה (62 לאישה נכון ל-2020, ו-67 לגבר). בנוסף לכך, החוסך בביטוח מנהלים מבוטח בביטוח חיים (ריסק מוות) ויכול להוסיף גם ביטוח אובדן כושר עבודה. את מרכיבי הביטוח השונים ניתן להתאים להעדפותיו של המבוטח.

ביטוח מנהלים הוא חוזה בין המבוטח לבין חברת הביטוח, הנקרא "פוליסת ביטוח". היות שמדובר בחוזה, מרבית התנאים בו קבועים ואינם ניתנים לשינוי במהלך תקופת הביטוח. כך לדוגמה, אם חברת הביטוח רוצה להעלות את פרמיית הביטוח בעבור כיסוי ביטוח החיים היא תוכל לעשות זאת רק לגבי מבוטחים חדשים ולא לגבי מבוטחים קיימים בפוליסה.
בביטוח מנהלים, חברת הביטוח היא זו שנושאת בסיכון הביטוחי הקיים בפוליסה. כלומר, המבוטח משלם לחברת הביטוח פרמיה חודשית בעבור הכיסויים הביטוחיים, וחברת הביטוח תשלם במקרה מות המבוטח את סכום הביטוח למוטבים שקבע המבוטח בפוליסה, או תשלם במקרה של אובדן כושר עבודה קצבה חודשית למבוטח כחלופה להכנסתו מעבודה.
בעבר (עד שנת 2012) חברות הביטוח שיווקו פוליסות שהבטיחו כי תשלומי הפנסיה לא יושפעו משינויים בלוחות תוחלת החיים, כך שגם אם תוחלת החיים של כלל האוכלוסייה גדלה, לנתון זה לא תהיה השפעה על גובה הפנסיה של המבוטח לאחר הפרישה, דהיינו, עלייה בתוחלת החיים לא תקטין את הקצבה הצפויה למבוטח לאחר הפרישה (מקדם המרה מובטח). החל מ-2013 כל המבוטחים החדשים בפוליסת ביטוח מנהלים אינם נהנים ממקדם המרה מובטח, וגובה תשלומי הפנסיה שלהם יושפע, בין היתר, משינויים בתוחלת החיים לקצבה.
הכסף שלך פנוי?
יש לנו הצעות השקעה

תוכנית השקעות:  מסלולים לבחירה עם גמישות מרבית המנוהלים באופן אישי על ידי מנהלי ההשקעות .
כספים אבודים הם כל אותם הכספים שהם שלכם, אבל איבדתם מעקב אחריהם. נשמע לכם לא הגיוני שיהיה לכם כסף שתשכחו מקיומו? נכון, אבל בפועל זה קורה לרובנו.

אילו סוגי כספים אבודים יכולים להיות לכם?

חסכונות פנסיונים לא פעילים – כספים שהפקדתם בעבר (כשכירים או כעצמאים) בקרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי חיים
ביטוח חיים
ביטוח המבטיח תשלום לאנשים או לגופים שנקבעו בתנאי הביטוח אם המבוטח ימות.

או קופות גמל. רוצים לדעת עוד על חיסכון פנסיוני וההבדל בין המוצרים השונים .
ביטוחי רכב
ביטוחי דירות
ביטוח עסק
ביטוח קבלנים
ביטוח נסיעות לחו"ל
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי