• שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג

כאבא לילד מיוחד, על הקשת, נחשפתי לקשיים הרבים בהם נתקלות משפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בצירוף לביטוחי בריאות וסיעוד ובמימוש וניצול נכון של השירותים הניתנים במסגרת קופות החולים, השב"נים ופוליסות הביטוח הפרטיות.

הקשיים הרבים, הבירוקרטיה, הפרוצדורות, התסכול וחוסר הידע איתם נאלצות להתמודד משפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בצירוף לביטוחים השונים ובהתנהלות הסיזיפית והיום יומית מול חברות הביטוח וקופות החולים הובילו אותי ליצור פלטפורמה מקצועית המרכזת

הכל תחת קורת גג אחת !!!

לאחר 10 שנים בהן כיהנתי כמנכ"ל סוכנויות ביטוח גדולות וותיקות, והניסיון האישי והמקצועי שצברתי בתחום הקמתי את מיזם – מעבר לקשת.

 פלטפורמה אשר מלווה, מטפלת ונותנת מענה שוטף לשימוש אפקטיבי ויעיל בזכויות ובשירותים הניתנים באמצעות אותם הגופים.

אנו מספקים שירותי ביטוח הכוללים ליווי אישי צמוד בטיפול ומימוש הזכויות המגיעות לכם מקופות החולים, מהביטוח המשלים (שב"ן) ומביטוחי הבריאות הפרטיים ומתן פתרונות פנסיוניים ופיננסיים המותאמים למשפחות עם צרכים מיוחדים.

במסגרת תוכנית הליווי האישי אנו נעמוד לצידכם בכל עת ובכל מצב רפואי, גם בבדיקות, גם מול רופאים מומחים, גם בטיפולים רפואיים ופרא רפואיים, גם בתרופות ובעצם בכל צורך רפואי שדורש הפעלה של קופות החולים ואו ביטוחי הבריאות הפרטיים תוך כדי ניצול אפקטיבי ואופטימלי של הכיסויים אצל הגופים השונים.

כסוכן ביטוח, איש מקצוע ובעל ניסיון אישי אני רואה חשיבות רבה בשימוש נכון בשירותי הבריאות במגזר הציבורי והפרטי. בין היתר לביצוע בדיקות ואבחונים, מתן טיפולים רפואיים ופרא רפואיים, כבר מגיל צעיר, באופן תדיר ושוטף בכלל ולבעלי צרכים מיוחדים בפרט. 

אם אין ברשותכם ביטוח בריאות פרטי, זה הזמן להצטרף על מנת שתוכלו להשתמש בשירותים ובטיפולים הטובים ביותר, להתייעץ עם טובי הרופאים המומחים ולקבל החזרים כספיים. נתאם פגישה מסודרת בה נבנה לכם תוכנית ביטוח מותאמת אישית לצרכים שלכם.

וגם אם יש ברשותכם ביטוח בריאות פרטי ואו קבוצתי, דרך מקום העבודה, נבצע לכם מיפוי והתאמה של הביטוחים בהתאם לצרכיכם ותוכלו להצטרף לתוכנית הליווי שלנו בה נעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך בניצול נכון ובמימוש אופטימלי הזכויות והכיסויים שלכם בקופות החולים ובביטוחים הפרטיים.

איציק פרי

מערכת הבריאות הציבורית מוגבלת בתקציב ובטכנולוגיות שעומדות לרשותה, סובלת מעומסים רבים, בייחוד בתקופה זו, מה שמגביל את היכולת לספק רפואה מתקדמת ואיכותית.
הרפואה הפרטית זמינה ואיכותית יותר באופן משמעותי ממערכת הבריאות הציבורית ושימוש אפקטיבי בביטוח בריאות פרטי משפר ואף מאריך את איכות החיים.
ביטוח בריאות פרטי בהתאמה אישית יעניק לך ולבני משפחתך ביטחון ויציבות כלכלית בעת הצורך באמצעות הנגשת הטכנולוגיות והטיפולים הרפואיים המתקדמים ביותר בארץ ובעולם.
למקרה שהחיים לא יסתדרו כמו שרצית, טוב לסדר את המשפחה לכל החיים – עם ביטוח החיים (ריסק).
ביטוח למקרה מוות נועד לספק ליקירכם ביטחון כלכלי
ולשמור על רמת ההכנסה המשפחתית גם במקרה מוות
סכום הביטוח ישולם למוטבים לאחר מקרה הפטירה
כסכום חד פעמי או חודשי בהתאם לפוליסה שבחרת
במסגרת תוכנית הליווי האישי אנו נעמוד לצידכם בכל עת ובכל מצב רפואי, גם בבדיקות, גם מול רופאים ומומחים, גם בתרופות, גם באבחונים וגם בטיפולים רפואיים ופרא רפואיים ובעצם בכל צורך רפואי שדורש הפעלה של קופות החולים ואו ביטוחי הבריאות הפרטיים שלכם תוך כדי ניצול אופטימלי של הכיסויים אצל הגופים השונים.

תוכנית הליווי האישי כוללת בין היתר:
• מיפוי והתאמה של ביטוחי הבריאות.
• טיפול בתביעות והחזרים כספיים.
• טיפול בזכויות רפואיות.
• סיוע בקבלת כל הזכויות בתחום התפתחות הילד.
• סיוע בהקדמת תורים.
• סיוע בקבלת טופס 17 מקופ"ח.
• איתור רופאים מומחים, בהתאם לצורך רפואי, בכל הארץ ובכל תחום.
• סיוע בהשגת אביזרים רפואיים ואורטופדיים.
• סיוע בקבלת טיפולי פיזיותרפיה ושיקום בעת הצורך.
• ועוד מגוון רחב של שירותים נוספים.
פנסיה הינה חיסכון לטווח ארוך שמטרתו לצבור כספים לתקופת הפרישה. קרן הפנסיה מעניקה לחוסך הכנסה חודשית בעת הפרישה מהעבודה, ממועד הפרישה למשך כל החיים. קרן פנסיה כוללת גם כיסויים ביטוחיים, המבטחים במקרה של פטירה חלילה או כל מקרה בו לא תוכל לעבוד, בשל פגיעה בכושר העבודה אשר מורכב לפחות מ- 25% עקב מצב בריאות וכתוצאה מכך אינך מסוגל לעבוד בעבודתך או בכל עבודה אחרת המתאימה לפי השכלתך, הכשרתך או ניסיונך, במשך תקופה של למעלה מ-90 ימים רצופים.
קרנות הפנסיה המקיפות מעניקות קצבה לעמיתים במצבים הבאים:
• קצבת זקנה - מגיל הפרישה ואילך
• קצבת נכות - במקרה של נכות המונעת מהעמית לעבוד
• קצבת שאירים - במקרה של פטירה

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים יכולים להבטיח את כלכלתם בעזרת מנגנון מיוחד בקרן הפנסיה המאפשר תשלום חודשי לכל ימי חייהם!!!
פוליסת חסכון פיננסי בחברת ביטוח מהווה פתרון בעל יתרונות רבים לניהול הכסף הפנוי, בהשוואה לחסכון בבנק. התוכנית מאפשרת להפקיד באופן גמיש כספים לכל מטרה (סכום חד פעמי ו/או הפקדה חודשית בכל עת), ולמשוך כספים בכל עת. כספי החסכון מושקעים באפיקי השקעה שונים, לפי העדפת הסיכון של החוסך, וניתנים לשינוי בכל עת.
תוכנית החסכון הפיננסי מיועדות בעיקר לטווח ארוך, כגון: חסכון לילדים, חסכון להשכלה גבוהה וכד'. יחד עם זאת, חסכון זה אינו מוגבל בתקופה, ומאפשר לחסוך בקצב אישי ולהנות מנזילות ומשיכת הכספים בכל עת.
הורים לילדים עם צרכים מיוחדים יכולים להבטיח את כלכלתם בעזרת תוכנית מיוחדת לקצבה עתידית המשלבת פוליסת חסכון ואו קופת גמל עם ביטוח חיים.
סיוע בהחזרים ובמימוש זכויות מס לשכירים ועצמאיים, בין היתר הורים לילדים או בוגרים בעלי מוגבלות, טיפול מול פקיד שומה בהחזרי מס עד שש שנים אחורה  לרבות בגין מימוש נקודות זיכוי.
השירות ניתן באמצעות יועץ מס מוסמך!
בקרוב
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי