המכללה לעיצוב שיער ויופי סרג'יו

מכללת סרג'יו, המכללה למקצועות השיער והיופי פועלת כבר למעלה מ- 40 שנה בתחום מקצועות השיער והיופי עם המון ניסיון ומקצועיות בתחום ההכשרה.
המכללה מספקת מגוון רחב של קורסים: עיצוב שיער, ספרות, עיצוב תסרוקות ערב וכלה, לימודי צמות,  לימודי מיקרו פיגמנטציה, איפור מקצועי, עיצוב גבות, לק ג'ל ועוד.

במכללה תוכלו בנוסף לקבוע טיפולים בתחומי השיער והיופי המוצעים במחירים מוזלים ובאיכות מקצועית, ניתן לתאם תורים אצל תלמידים בהשגחת מדריכי המכללה או אצל המדריכים המקצועיים בעלות גבוה יותר.

צרו קשר עוד היום ואנחנו נשמח להעניק לכם את כל המידע הנדרש בדרך להצלחה שלכם.


  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג
מסר ממייסד המכללה זנזורי סרג'יו :
"את המכללה לעיצוב שיער ויופי סרג'יו הקמתי לפני -41 שנה (בשנת 1978) , במטרה לאפשר לכל מי שרוצה בכך ללמוד את שיטות העבודה המתקדמות ואת כל הסודות המקצועיים בתחום של עיצוב שיער.
כבר בתחילת דרכי כמעצב שיער, שמתי לב לכך שספרים מאוד לא אוהבים לתת מהידע שלהם לאחרים. למעשה יש להם נטייה לשמור מכל משמר על הטכניקות שלהם ועל הסודות המקצועיים בתחום של עיצוב שיער. לדוגמה, בזמן שעבדתי כמתמחה אצל מעצב שיער מוביל, בכל פעם שניסיתי להסתכל עליו בזמן העבודה כדי ללמוד טריק או שיטת עבודה, הוא היה מיד מבקש ממני משהו במטרה לגרום לי להתרחק מהמקום, כך שלא אוכל ללמוד ממנו שום דבר...
אני זוכר שהבטחתי לעצמי שאני אנהג אחרת ואעשה כמיטב יכולתי להעביר כל דבר שאני לומד לאחרים. בהמשך עבדתי כמדריך מטעם חברת וולה וחברת לוריאל, ושמתי לב שבמהלך ההדרכות שהעברתי לספרים, כמה הצימאון לידע גדול.
כך נולד הרעיון של המכללה לעיצוב שיער ויופי  סרג'יו .
לאחר 10 שנים שהמכללה העבירה רק קורסים בתחום השיער,  נוספה המחלקה של הטיפוח והיופי שבה מלמדים את כל עולם היופי כגון : בניית ציפורנים ,פדיקור ,מניקור ,לק ג'ל ,עיצוב גבות ,הלחמת ריסים ואיפור ערב וכלה . 
אם אתם חושקים במקצוע מהנה, אטרקטיבי וחולמים על קריירה משגשגת בעולם היופי הגעתם למקום הנכון!
 מעל 3000 תלמידים מוכשרים כבר עברנו במכללת סרג'יו , למדו, השכילו וחוו והפכו למקצוענים בתחום בארץ ובחו"ל.
אם גם אתם מעוניינים לפרוץ לעולם היופי, צרו קשר עוד היום ונשמח להעניק לכם את כל המידע הנדרש."

שעות פעילות : 
א'-ה'  09:00-21:00
  ו'     09:00-12:00

  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי