• שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • חיוג

רוטרי הוא ארגון חברים, יזמים חברתיים, אנשי עשייה, הפועלים למען הקהילה בהתנדבות. 

רשת עולמית המונה 1.3 מיליון חברים, מנהיגים בקהילה הפותרים בעיות שרואים עולם, בו אנשים מתאחדים ונוקטים בפעולה ליצירת שינוי מתמשך – ברחבי העולם, בקהילות שלנו ובעצמנו.

במשך למעלה מ- 116 שנה, אנשי העשייה של ארגון הרוטרי השתמשו בתשוקה, באנרגיה ובאינטליגנציה שלהם, בכדי לנקוט בפעולות בפרויקטים. בין ביעור הבערות, אוריינות, שלום ועד מים, בריאות ואיכות הסביבה, אנו תמיד פועלים לשיפור העולם שלנו ואנחנו נשארים מחויבים עד הסוף כדי להפוך את העולם לטוב יותר ולחיות בקהילות טובות ותר ומפותחות יותר.

מתמקד בחיזוק הידידות בין החברים כדי להבטיח תפקוד אפקטיבי של המועדון. אחד: פיתוח של היכרות כהזדמנות של שירות
מכסה את הפרויקטים ואת הפעילויות שהמועדון לוקח על עצמו לשיפור החיים בקהילתו. שלושה: יישום אידיאל השירות על ידי כל רוטריון באופן אישי, בעסקיו ובקהילתו.
מקיף את כל הפעילויות הננקטות להרחבת ההישיגים ההומאניטריים  של רוטרי ברחבי    העולם, וקידום ההבנה הבינלאומית והשלום. ארבעה: קידום הבנה בינלאומית, רצון טוב ושלום, באמצעות אחווה עולמית של עסקים ומקצועות המאוחדים באידיאל של שירות.
מעודד את הרוטריונים לשרת אחרים באמצעות מקצועותיהם ועיסוקיהם תוך הקפדה על ערכי מוסר גבוהים. סטנדרטים אתיים גבוהים בעסקים ובמקצועת; ההכרה בערכם של כל המקצועות המועילים; כבודו של כל עיסוק של כל רוטריון – כהזדמנות של שירות לחברה.
ללא טיפוח הנוער – לא יהיה עתיד לרוטרי. אפיק זה משרת את כל הנושאים הקשורים בנוער: רוטראקט, אינטראקט, RYLA, חילופי נוער ומחנות קייץ.
ועדת איתור, גיוס, סיווג ושימור חברים ( רוטריונים) פועלת לאתר ולגייס חברים/ות חדשים , מנהיגים בתחומם , מובילים בסיווג המקצועי שלהם, שחשוב להם להשפיע בקהילה ומבינים מהותו של ארגון רוטרי כארגון כלכלי , מקצועי , חברתי הפועל ומשפיע בקהילה. גיוס החברים לפי סיווגם המקצועי ונעשה על בסיס המלצות של חברים קיימים בלבד.
יו״ר הוועדה- ליאור אפלבאום  ולצידו בוועדה נשיא המועדון, גזבר המועדון וחברים/ות המסייעים בשלבי הראיונות והסיווג .
leorappp@gmail.com | 050-9478203
נובע מהכרתו של רוטרי להביא את פעולותיו ופעילויותיו לידיעת הציבור והאדרת קרנו של רוטרי באזור ושל רוטרי בינלאומי – בעולם.
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי