Olive TLV 88 Hotel | מלון בוטיק 88 | כרטיס אורח
English



על חוף ימה של תל אביב, בבניין באוהאוס מקורי ומשומר, הוקם מלון בוטיק עדכני ומעוצב, דקה מחוף הים - מרחק נגיעה ממתחמי התרבות, הקניות והבילויים של העיר. מלון TLV 88 הוא מלון מרגש, עם יחס אישי, ושונה מכל מה שהתרגלתם אליו! החדרים שלנו מרווחים וממוזגים, וכוללים מיטות גבוהות בעלות מזרנים אורתופדיים מפנקים, אמבטיות מאובזרות היטב, מסך "LCD 32 בכל חדר, וג'קוזי פרטי בסוויטות שבקומת הגג. העיצוב דמוי ספינה יפהפה, נוף של שקיעות עוצרות נשימה, הטיילת המפתה לטיולים רומנטיים או ספורט על קו החוף, צעד מהים, ומיקום מנצח ממש מול חוף בוגרשוב - מלון TLV 88 מציע לכם חווית אירוח שלא תשכחו. בקבלת המלון הפעילה 24/7 עומד לרשותכם צוות חייכן ומקצועי שישמח לתת לכם שירותי קונסיירג' ולתאם בעבורכם טיולים על מנת להבטיח שתחוו את תל אביב באופן המיטבי.

במלון TLV 88 מסעדתSalva Vida  של השף יובל פכלר. המסעדה מציעה תפריט ים-תיכוני עשיר ומגוון ובר-קוקטיילים ברמה בינלאומית. אורחי המלון נהנים מארוחת בוקר חינם במסעדה והנחה על ארוחת הערב. המסעדה אינה כשרה.

במלון מרפסת גג הפעילה בימי הקיץ ובימים לא גשומים ממנה נשקף הנוף הציורי של חופי תל אביב. בשעות היום מתנגנת מוזיקת רקע נעימה ובשעות הערב מתקיימת Happy Hour.


WiFi
User: Tlv88 Pw: tlv8888
סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי
הצהרת נגישות SMS