רן לימוזין

לימוזינות ורכבי יוקרה לאירועים


  • שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג
הלימוזינה היא מכונית מרשימה ומקשרים אותה מבחינה תרבותית עם אושר ופאר.
הנוחות בסלון עור היוקרתי, בבר העשיר המכיל שתיה קרה ומפנקת, מוסיקה עם מערכת סאונד מתקדמת ובנהג צמוד כל אלו משאירים לנוסעים בה את החוויה הנוצצת 
של העשירים והמפורסמים.

אנו ברן לימוזין מאמינים שכל אחד יכול להרגיש את חווית השטיח האדום ביום המיוחד שלו גם בלי להיות מפורסם!!!

עכשיו אפשר להרגיש את החוויה במחיר סביר!!!
הלימו היא המודל המתאים באופון מושלם עבור הליווי ליצירת זכרונות הנשארים לנצח!!!

בנוסף,
ברן לימוזין תמצאו גם רכבי יוקרה מדגמים מפוארים במחירים הטובים בארץ רכבי אספנות לצילומים ולחתונה.

אנו עובדים מחדרה ועד נהריה מעבר לאזורים אלו תהיה תוספת תשלום תנאי תשלום 25% דמי מקדמה והיתרה ביום האירוע.

רן לימוזין מאחל לכל הזוגות הנישאים מזל טוב נשמח לעמוד לרשותכם!!!
לימוזינה עשויה לשדרג כל נסיעה ולהעצים כל חוויה. אם אנחנו צריכים להסיע אדם חשוב או כאשר מדובר בנסיעות לצרכי עסקים. כך גם אשר מדובר בלימוזינה לחתונה או לימוזינה לרגל הצעת נישואין – בכל אותם המקרים – הלימוזינה היא זו שתיצור את החוויה הייחודית ותעצים את המאורע ותדגיש את היוקרה שלה.

נסיעה בלימוזינה היא נסיעה חווייתית המעניקה לכל נסיעה את הטעמים במיוחדים והיוקרתיים כאשר הנסיעה הופכת להיות חוויה צרופה מלבד המטרה אשר מצפה לנו בסופה של הדרך.
כך שאם מדובר בלימוזינה המיועדת לנסיעה לחתונה הרי שברור כי הנסיעה היוקרתית תעצים ותדגיש את הייחודיות של היום הגדול בחיים. כך גם כאשר מדובר בנסיעה לצרכי עסקים – גם שם תוכל הלימוזינה לשדרג את המעמד שלנו בעיני החברה או בעלי העסקים ואף לתרום לתחושת הביטחון שלנו כי כידוע – התנאים החיצוניים משפיעים על הפנימיות שלנו.

לימוזינה – הנסיעה הכי מפנקת

כאשר אנחנו מעוניינים ליהנות מנסיעה בתנאים מפנקים ונעימים במיוחד – הלימוזינה – זוהי התשובה. מה מחכה לנו בלימוזינה?
הלימוזינה זוהי מכונית גדולה ומפנקת במיוחד. היא מצוידת בכל מה שאנחנו רק יכולים להעלות בדעתנו. יש בה את מושבי העור המפנקים והמיוחדים, יש את מערכת הסאונד המשוכללת, יש את בר המשקאות המפנק עם מגוון המשקאות היקרים והממותגים ויש גם את הכיבוד היוקרתי והעשיר של השוקולדים המיוחדים ועוד שלל פינוקים שיהפכו את הנסיעה לחלום.

שומרים על האינטימיות
 
הנסיעה בלימוזינה היא נסיעה המלווה על ידי נהג אדיב במיוחד אשר הוכשר לצורך התפקיד הנעלה. אך אם חשבתם כי נוכחותו של הנהג עשויה לפגוע בפרטיות שלכם – כאן חשב שתדעו כי הנהג יישב בתא נפרד אשר מבודד מתא הנוסעים כך שלמעשה אתם תוכלו ליהנות מנסיעה פרטית בתנאים אינטימיים לגמרי.
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי