נוער וצעירים

אומר שמש - מנהל מחלקת תרבות, נוער וצעירים

עינב רוזנר - רכזת מעורבות חברתית

סדי פרץ - רכז מנהיגות נוער

מחלקת הנוער והצעירים יוזמת ופועלת לתת שירות מיטבי לנערים ולצעירים ביישוב, בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים והערב. 

מלגות 2024

סטודנטים? סטודנטיות?

שמחים להציג בפניכם גם השנה את תוכניות המלגות שלנו.

בשונה משנים עברו, הפעם דאגנו לכם לכמה אפשרויות ומסלולים.

מלגות מועצה:

1. מלגת מפעל הפיס - 10,000 ש"ח עבור 140 שעות התנדבות ותרומה לקהילה. למלגה זו כולם יוכלים להגיש דרך אחראית המלגות .

2. מלגת קרן גרוס - 10,000 ש"ח עבור 80 שעות התנדבות ותרומה לקהילה. מלגה זו מתאימה לחיילים וחיילות משוחררים עד 5 שנים מיום שיחרורם. הרשמה הינה עצמאית ולאחר אישור קבלת המלגה שיבוץ ע"י אחראית מלגות. 

מלגות רווחה:

3. תוכנית רקיע - המלגה תוענק ל- 3 שנים ומותנת ב- 90 שעות התנדבות בשנה - מלגת שכר לימוד, מלגת קיום, ליווי אקדמי אישי נרחב, העשרה אישית וקבוצתית, מחשב נייד לכל סטודנט. הרשמה הינה עצמאית.

4. תוכנית מושל - התוכנית מעניקה שכר לימודים מלא, דמי קיום, ליווי אישי של רכז/ת סטודנטים, ייעוץ קריירה ומפגשים עם מעסיקים, קורס אנגלית, מנטורינג מקצועי, סדנאות והכשרות מקצועיות וקהילה. הרשמה הינה עצמאית.

תוכנית "שנת מצווה"

מהווה מסגרת לפעילות חינוכית לילדי כיתות ז', הרעיון של פרויקט שנת מצווה בקצה הינו להקיף בסופו של דבר את כלל הנוער ביישוב ולהגיע לכל נער ונערה ביישוב החל מעלייתם לחטיבת הביניים ועד גיוסם לצה"ל. שנת המצווה מתייחסת למעגלים השונים של הנער/ה – האני, הקבוצה, המשפחה, הקהילה והארץ. כמו כן, במהלך כל השנה יעברו חניכי שנת המצווה פעילות עם רכז המנהיגות אשר יעבוד איתם על המעגלים השונים, יכין אותם למשימות השונות, ויעבד איתם את התוצרים השונים.

פעילות הכנה לצה"ל

פעילות ספורט וסיבולת אשר פועלת תחת המחלקה ביישוב ומכינה את בני הנוער מכיתות י'-יב' לשירות משמעותי לקראת גיוסם לצה"ל. כמו כן הפעילות ברחבי היישוב תגביר את המוטיבציה בקרב בני הנוער לשירות משמעותי אשר יתרום הן לצה"ל והן לבני הנוער.

"מנטורינג והעצמה חינוכית דרך ספורט וטבע"

הינה תכנית שנולדה בשנת 2021, והמטרה בה היא לייצר תכנית 'בת' להכנה לצה"ל ולהעניק לבני הנוער בכיתות ז'-ט' גם כן חינוך מעצים דרך הספורט, ובכך להכין אותם באופן רציף לתכנית הכנה לצה"ל. הצורך של התכנית עלה מהשטח, ואנו מצליחים 'הלכה למעשה' להביאו למימוש בהצלחה רבה מדי שנה ושנה. 

"זיו נעורים"

פעילות חינוכית בסביבה ימית לנערות ונערי שכבה ט' 

יועץ עד הבית!

ייעוץ לבחירת כיוון לימודי, זיהוי מסלול קריירה, ומציאת עבודה איכותית. 

תוכנית יתד של המחלקה לשירותים חברתיים

מוזמנים ליצור קשר ולמצות את זכויותכם





SMS