• שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • האתר שלי
  • חיוג

רובכם מכירים וזוכרים אותי כרעיה לסטר הבנקאית במזרחי טפחות.

אז למי שלא הספיק להתעדכן, פרשתי לפני שנתיים מהבנק בו עבדתי בתחום המשכנתאות במשך כמעט 28 שנים.

כיום אני מלווה בודדים ומשפחות אל הביטחון הנכסי באופן פרטי אפשר להגיד אפילו "בוטיקי".

כי משכנתא זה ארוע משמעותי בחיים ועיסקה כלכלית מאוד גדולה.

משכנתא היא הרבה מעבר להליך טריוויאלי עם הרבה אמוציות ופחדים, לכן אני רוצה להפוך אותו עבורכם לתהליך מהיר ויעיל ובעיקר להוות עבורכם את הגורם המדבר בשפה שלכם.

לאחר שנים של צבירת ניסיון ומקצועיות בתחום הפיננסים והנדל"ן אני רואה בעבודה שלי סוג של שליחות ומאמינה שלכל אדם מגיע גג מעל ראשו.

אני מקפידה בכל עסקה על הפרטים הקטנים כגדולים לא מתפשרת על מתן יחס אישי ושירות שהוא לא פחות ממעולה והכל תוך שמירה על פרטיות ודיסקרטיות מוחלטת.

אז מה שנשאר זה להרים טלפון ולבדוק איך זה עובד בשבילך

לרכישת דירה חדשה מקבלן, דירה מיד שניה או מגרש כאשר אין לכם את מלוא שווי הדירה הנדרש ניתן לבקש משכנתא.
זכיתם/קניתם מגרש ועכשיו אתם עומדים בפני בנית ביתכם, לשם כך תוכלו לבקש משכנתא שתועמד לרשותכם בהתאם להתקדמות הבניה.
זכיתם בהגרלה? בשלב זה, לאחר הזכייה וטרם הגעה לחברת הבנייה, עליכם לבדוק את אפשרויות המימון שלכם, ולוודא שאתם זכאים לקבל משכנתא. רוכשי דירות במסגרות אלו זכאים לקבלת משכנתא בשיעור הגבוה יותר מן המקובל בשוק, כדי לסייע להם במימון רכישת הדירה וזאת במידה ושמאי מקרקעין יעריך את הדירה בשווי הגבוה ממחיר הרכישה הנקוב בהסכם המכר.
בניה במשקים או בנחלות מקובלת על ידי יורשים ובנים ממשיכים, אנשים פרטיים המעוניינים להגשים חלום למגורים באווירה כפרית ולרכוש נחלה עשויים להיתקל בקשיים בירוקרטיים הנובעים מריבוי גורמים המעורבים בשיעבוד נכס מסוג זה לעומת נכס עירוני.
משכנתא לרכישה, בניה, הרחבה או שיפוץ בקיבוץ נקבעת משני גורמים והם הקיבוץ ורמ"י.
בקיבוצים בהם הקרקע בבעלות רמ"י וחברי הקיבוץ רשומים כחוכרים ניתן לבקש משכנתא רגילה- שיוך קנייני.
כששטחי הקיבוץ הינם בבעלות הקיבוץ, חברי הקיבוץ לא רשומים כחוכרים ברמ"י והמגרשים משוייכים לקונים על סמך חוזה אשר נעשה בתהליך פנימי בינם לבין הקיבוץ– שיוך חוזי(עד שיושלם תהליך השיוך הקנייני). לשם קבלת משכנתא ללא בטוחה נכסית קרן קמ"ע מסייעת לקיבוצים ולחברי הקיבוצים בערבויות למשכנתאות מהבנקים.
הקו הכחול – השטח הפנימי של הקיבוץ ללא שטחי ההרחבה.
לעיתים לא מתאפשר למכור נכס או לשפר את תנאי המגורים ואז השיפוץ או ההרחבה הם פתרון אידיאלי שעבורו ניתן לקבל משכנתא.
הלוואה הניתנת לבעלי דירות מגורים וברוב המקרים ללקוחות אשר כבר שיעבדו את דירתם לטובת משכנתא קודמת.
משכנתא פנסיונית מאפשרת קבלת מימון, תוך דחיית ההחזר החודשי על המשכנתא לתקופה ארוכה, כמו כן היא מאפשרת להגדיל את ההכנסה ולשמור על רמת החיים או לממן הוצאה חד פעמית בתנאים המותאמים לבני הגיל השלישי אשר בבעלותם נכס שיכול להוות בטוחה. היציאה לפנסיה מביאה לרוב לירידה בהכנסה החודשית. במקביל, הוצאות המחיה נותרות גבוהות ואף מתעוררים צרכים חדשים כמו עזרה לילדים, מימון הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן ועוד.
מחזור משכנתא הוא תהליך של קבלת משכנתא חדשה בד"כ בתנאים טובים יותר עבור יתרת הסכום שנותר לכם לשלם במשכנתא הקיימת ומטרתו העיקרית חיסכון כלכלי עבור המשלם. לעיתים נוצר מצב בו יש צורך להאריך את תקופת ההלוואה הקיימת בכדי להקטין החזר חודשי ולעיתים דווקא לקצר תקופה כי יש יכולת החזר גבוהה מבעבר.
הבנקים למשכנתאות מאפשרים לתושבי חוץ לבקש משכנתא עבור רכישת נכסים בישראל. ישנו הבדל בין אם מדובר באזרח ישראלי המתגורר בחו"ל, המחזיק בתעודת זהות ישראלית וללא נכסים נוספים בארץ, לבין אזרחים זרים. לתושבי חוץ יתרון בולט באופן ההצמדה של משכנתאות מסוג הזה.
מהווה פתרון במקרים בהם חסר הון עצמי או שנדרש מימון גבוה ברכישת נכס להשקעה. גופים אלו הם לגיטימיים לגמרי ובשונה מהבנקים אינם כפופים לרגולציה של בנק ישראל אלא לרגולציה של שוק ההון. לרוב נדרשת הבנה עמוקה בכדאיות, בתנאים לביצוע, דרגת שיעבוד הבטוחה והניירת הנדרשת בגינה.
גרירת משכנתא היא העברת שיעבוד מנכס אחד לנכס אחר. הגרירה מתבצעת, כאשר קונים דירה ולא פורעים את המשכנתא הקיימת על הנכס הנמכר מסיבות של כדאיות או מסיבות אחרות.
  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי