• שמירה לאנשי הקשר
  • יצירת קשר
  • שיתוף
  • חיוג

האקדמיה לשוטוקאן קראטה - ק.ל.א.ס.י.

בניהולו והדרכתו של הנרי קנדיטן: חגורה שחורה דאן- 7, אלוף העולם WTKA איטליה 2006, סגן אלוף עולם 2013 איטליה WTKA.

מאמן בכיר בעל הסמכה בינלאומית ובעל מעל 40 שנות נסיון באמניות לחימה.

בוחן מוסמך מטעם התאחדות הקראטה בישראל , למבחני דרגות חגורות שחורות .

 האקדמיה לקראטה משלבת בין קראטה הישגי ספורטיבי אשר ספורטאים רבים נמנים בשורות נבחרת ישראל הלאומית, בעלי הישגים רבים בארץ ובזירה הבינלאומית, לבין קראטה מסורתי אשר שואף לשלמות אופי לחיזוק של גוף והנפש, לפיתוח ביטחון עצמי ודימוי עצמי.

עקרונות וערכי יסוד

(ה"אני מאמין" של בית הספר)

בית הספר לקראטה ילמד ויכשיר את תלמידיו באומנות הקראטה לכדי מצוינות ושלמות תוך שמירה על ערכי בית הספר (הנגזרים מערכי ה"קראטה - דו המסורתי).

ערכים אלו אינם מתייחסים רק לאימונים, אלא משליכים על המתרחש בחיים האמיתיים עצמם:

רדיפת שלמות האופי

בית הספר יחנך את תלמידיו לערכי נימוס וענווה, התחשבות בסובבים אותם וחתירה מתמדת לגדילה ערכית, תוך הקניית שקט נפשי ושלוות רוח.

התמדה בדרך

בית הספר ישים דגש ויסייע לתלמידיו להפנים את ערך ההתמדה בדרך, על אף קשיים שעלולים להופיע תוך כדי העשייה.

 למען הסר ספק, דרך הינה כל תהליך מרגע הצבת מטרה ייעודית בחיי המתאמן ועד השגתה. סגל בית הספר יסייע לבנות את תלמידיו באמצעות הצלחות קטנות ו"אי הצלחות" מבוקרות, שיהיו כלי מסייע בדרך להשגת ערך זה

השקעת מאמץ מירבי

בית הספר יקדש את ערך המצוינות, יבער את הבינוניות, ויעביר מסר ברור לתלמידיו - "בכל משימה/מחויבות אשר לקחנו על עצמנו או שניתנה לנו מכורח חוק/חובה, יש להיות הטובים ביותר שאנו יכולים ולא להתבוסס בבינוניות העומדת בסתירה להיותנו אומני לחימה".

כיבוד הזולת

בית הספר יחנך לכבוד הדדי, אהבת הזולת, אמפטיה ועזרה לחלש. כמו כן יושם דגש בכל הרמות על היכולת לקבל כל אדם באשר הוא ללא קשר לדת, גזע, מין או השקפה.

הימנעות מהתנהגות אלימה

בית הספר ידגיש את חשיבות השליטה העצמית וידאג לבער התנהגות שאיננה נאותה, גם אם היא מתעוררת מחוץ למסגרת האימונים. כמו כן יושם דגש על שפה רהוטה ונקייה (קיימים מחקרים המוכיחים כי יש קשר ישיר בין שפה נמוכה לאלימות), הופעה ייצוגית וידגיש כי השימוש בקראטה הוא אך ורק להגנה עצמית בשעת סכנת חיים.

  סריקה
להקמת כרטיס ביקור דיגיטלי